Gårdagen, fortsättningen

Hej allesammans!
Wow, jag blir alltid på så bra humör när jag läser en massa kommentarer :) Tack så mycket!
Nu är det iallafall fortsättningen på det förra inlägget.
Och här har ni bilden på mina julklappar!

Strumpor av far
En liten My little pony som jag har skrivit innan att jag önskade mig :D
Hundralappar av farfar
Och sen glömde jag ta av mig dem, men jag fick tio st armband i flätat trä, av min bror, från Kambodja :3

Gissa vem som skulle vara tomte som inte ville vara det?
Min bror.
Gissa vem som fick bli det sen?
Min far.
Gissa vem som senare blev mutad för att vara tomte istället för far?
Jo, jag!
Men jag ville inte vara ensam, (Tänkte framför mig hur alla barnen började storböla när de ser en kvinnlig tomte) och fick till sist med mig min bror att vara riktiga tomten, och jag blev hjälpredan :)
Lättförtjänta pengar för min del, 100 spänn :P
Men det gick susen. Barnen var i den åldern så att den äldsta började fatta att tomten inte existerar, de andra tror på honom.
Yes, detta var min jul, och vi var hemma igen efter tolv, så bums i säng!

(Tyvärr, ingen bild på mig i tomteklänningen, det var att springa undan barnen när de undrade var tomtarna skulle ta vägen. Jäklar vad nyfikna barn kan vara!)
/Biz

Kommentarer
Postat av: Dahlman ^^

http://www.youtube.com/watch?v=yH3RPjK39pk&feature=channel

2009-12-25 @ 23:17:13
Postat av: filippa

åh vilken fin my little pony! jag älskar mlp!<3

2009-12-26 @ 14:02:16
Postat av: Biz

filippa: :D

2009-12-26 @ 15:18:52
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0