Lingo Frågar


Hej allihopa! Jag är här igen!
Som många av er vet har jag varit rädd för matte och alla andra men jag är alltså i "Spökåldern". Nu har det blivit lite bättre, men är fortfarande på min vakt.
Så nu kan jag skriva igen!
Denna gången heter det inte Lingo Säger, utan Lingo Frågar.
Och min fråga är till alla hundägare:

1. Har du en hund?/Vill du ha en hund?
2. Vilken ras?/Vilken ras skulle du vilja ha?
3. Hur gammal?
4. Vill du lägga ut en bild på din hund på din blogg och skicka länken till denna bloggen så kan vi visa upp alla vovvarna?

Vågar du? ;D

MVH LINGO

Kommentarer
Postat av: susy

ooh okej okej men sova e ju underbaaart :d

2009-12-07 @ 22:41:27
URL: http://susanamontesjimenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0