There is two of us!

Klarade matteprovet bra tycker jag, eller bättre än innan :3
Lingo är fortfarande rädd för mig, uaaah :(
Men efter att han försökte äta upp apelsinen så luktar mina händer fortfarande apelsinnejlika - och han vill fortfarande äta mina händer.
Efter provet gick Bodil och jag på stan, och träffade Marre och Mirre (XD)
Men det blev bara kort besök, min buss gick >.<
Det blir inte så långa besök med kompisar tyvärr när man bor mitt ute i ingenstans och bussarna går vartannan timma :/
Upptäckte att ännu en bloggare kallas för Biz, nämnligen Tjarro.blogg.se
Kändes kontigt att se mitt smeknamn i en annan blogg X3
Nu är det mys och ska nog kolla på tolfte och sista avsnittet av Serial Experiments Lain. Jag kan säga att elfte avsnittet bara är en mindfuck X3
Det är absolut ingen barnserie och man måste tänka väldigt mycket för att förstå vad som händer... Där failar jag ibland ;D
/Biz

Kommentarer
Postat av: Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

söt visnings bild ju :D

kul att du klarade provet bra!

2009-12-03 @ 19:21:19
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: alexizh

Åhh, bra att du klarade provet <3



Love alexizh.blogg.se<

2009-12-03 @ 19:42:19
URL: http://alexizh.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ingen fara sweetbiz :-D

Som kul ändå att det finns två med detta smeknamn, jag som trodde jag var den enda Biz i hela världen som du också kanske tänkte, hihi!

2009-12-03 @ 23:15:36
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0