Meet the cats

Ni har ju inte fått se katterna här i Skåne så mycket, mest hört namnet.
Så jag tänkte presentera er för dem!

Detta är Musse.
Musse är min brors katt, men han kan inte ha honom hos sig eftersom att han reser runt så mycket, därför bor han hos min far. Han är en kelen jättekatt och hans favoritställe att sova är i en trasig låda.


Detta är Simba.
Det är min systers katt som hon har fått av kusinen Lill.
I början ville alla skjuta honom eftersom att varje natt mjauade han det högsta han kunde. Och på dagen.
Nu är han mest kelen, är ca hälften i storlek som Musse och hans favoritsovplats är i ett hörn i huset.


/Biz

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

katter är så underbara!

2009-12-26 @ 23:03:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: daruman

Sprang inte musse bort ?

2009-12-29 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0