Minibildgalleri från igår

Detta är lite bilder från igår, INNAN jag gick på Bio med min bästa vän :)
Gjorde några speciella upptäckter...
Det finns Rosa Kaktusar!
Och Rosa Julstjärnor :D
Okej, så här står det:
"Magen lyser" "Kläm på min fot så pratar jag". Så normal. Det gillar vi :)
Jag är faktiskt en My Little Pony-fantast, så jag önskar mig dessa :3 Ni kan väl gissa vilken av dem jag är mest intresserad av? ;)
Och tadaa, en Lila och Rosa Julgran!
Dessa är gärningsmännen :D Matte och Linne!

/Biz

Kommentarer
Postat av: Gamla faster Christina

Då får vi väl se vad tomten kommer med för paket ill dig. Om det finns något annat du önskar dig så bara hojta till.

2009-12-15 @ 13:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0