Systertest

HON
Vad heter hon? - Angelica
Vad var det senaste hon sa till dig? - Okay puss
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? - Hai
Vem umgås hon mest med? - Oj då... Hon bor typ hos pappa (Skåne) jag är i södermanland XD Vet inte XD
Har hon någonsin haft en pojkvän? - Jepp, hon har en godkänd nu ;)
Har hon en speciell lukt? - Ja! Och jag har den parfymen också, varje gång jag luktar på den tänker jag på henne!
Kan du hennes mobilnummer? - Om jag har det framför mig ;)
Vad är typiskt henne? - att blossa upp och bli ko-lugn på fem sekunder :P
Är hon din lillasyster? - Nepp
Är hon din tvillingsyster? - Ppen
Är hon din storasyster? - Yes man!

NI
Hur många år skiljer det mellan er? - 2
Har ni samma föräldrar? - Samma pappa
Brukar ni göra saker tillsammans? - På loven endast
Kan ni prata om allt? - Ja, jag kan det iallafall
Kan ni skratta åt allt? - Alltså, vi har inte sirekt samma humor, men vi gillar samma killar^^*Antonio Banderas*
Bor ni i samma hushåll? - På loven
Umgås ni med samma människor? - Nej ;D
Är ni oftast sams? - Hahaha nej XD
Tycker du att ni har en bra relation? - Alltså... En typisk systerrelation kanske man kan säga
Tror du att hon tycker det? - Jag hoppas det!
Samma skola? - Nehej
Samma musik? - Vissa ja, vissa nej

DU
Vad var det sista du sa till henne? - Ring mig igen tio, då slutar jag.
Uppskattar du henne? - Absolut!
Litar du på henne? - Ja. Hon håller det om man ber henne.
Brukar du sno grejer av henne? - Alltså, jag föredrar att säga "låna utan att fråga"
Är det du som startar era fighter? - Jag tror att det är jag som får dem att börja iallafall
Ställer du upp för henne om hon behöver? - YES!
Om du såg henne gråta, skulle du gå till henne? - Ja?
Till sist, älskar du henne? - Dum fråga. Klart jag gör :)

Kommentarer
Postat av: Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕

tack så jätte mycket :D

och klart du får kopiera ;)

2009-12-03 @ 19:43:13
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/
Postat av: aalva

allt bra? :)

fin blogg!

2009-12-03 @ 20:28:45
URL: http://alvajjardemyr.blogg.se/
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Grym blogg! :)

2009-12-03 @ 20:59:22
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0