Börjar tolv...

Men är i skolan iallafall.
Jag orkar inte riktigt vara hemma, hellre i skolan än hemma :P
Jag skulle ändå bara ha sovit i en timme till ändå, inte lönt.
Så, idag ska jag gå till apoteket (Efter skolan) och köpa en kräm som tydligen är jättebra mot finnar, nämnligen Spotless Two-in-one Blemish Treating Moisturer! (Wow vilket fancy namn!)
Sen ska jag se om jag har råd med en nässpray också, fortfarande smått förkyld >_<
Jag ramade in en av mina teckningar förut som jag hade skvätt lite vattenfärg på här och där.

Så har jag aldrig målat förut...
Tror att ni ser vem det är ;)


/Biz

Kommentarer
Postat av: Snyffeltomte

Basiron, is the shit. Högsta % antalet och kleta på i ett par veckor ^^

2009-11-05 @ 15:59:46
URL: http://snyffeltomte.blogg.se/
Postat av: Biz

Snyffeltomte: Aha jag ska prova den nästa gång ;D

2009-11-05 @ 21:51:56
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0