BUP

BUP står för (antar jag) Barn och UngdomsPsykiatriska mottagningen.
Där går jag någon gång i veckan för att bli av med min stora fobi mot sprutor och blodprov.
I början grät jag när jag bara pratade om det, och sist kunde jag hålla i en spruta samt se på när min terapeut fick ta blodprov :D Bra va?
Allt ska avslutas med att jag tar ett blodprov i fingret (minst) och sen (kanske) i armvecket.
När jag hade körtelfeber så fick jag åka till ett barnsjukhus, ta lugnande samt få "embla" i armvecket. (Bedövande.)
Ändå grät jag igenom hela.
Sen somnade jag när jag reste mig upp :P

Haha yes vilken vacker teckning va? ^^
Gjort med en sorts akvarellpenna.

/Biz

Kommentarer
Postat av: Lilly

Armvecket e mycket bättre o ta bea :/ fingret gör ont armvecket gör inte alls lika ont

2009-11-06 @ 13:15:07
Postat av: Biz

Lilly: Alltså, meningen är att jag inte ska vara rädd för att ta nålar, din kommentar hjälpte inte så mkt :/

2009-11-06 @ 18:38:38
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0