Läsglasögonen på, Långt inlägg!

Oh My Gosh I Miss U So Much!
Här har ni en bild på mig och min pojkvän.
Jag får inte se honom den här helgen för att min mamma vill ta det lugnt, hälsa på min bror osv.
*Kollar på bilden*
Sorgligt, då hade jag fortfarande långt hår :(
Hatar körtelfeber, det var på grund av den som jag tappade typ fem liter hår! (typ)
Efter en lång tids feber så kan man, utan förvarning, 2-3 månader efteråt börja tappa hår, vilket jag gjorde.
Blev lite less på att jag hade långt och enligt mig tunt hår (Jag har sjukt tjockt hår i vanliga fall) Så jag klippte det till axlarna innan sommaren.
Nu kan man skåda små små hårstrån som sticker upp från min skalle,
det ser jättekul ut när jag inte har headdress :P

BTW så provade jag att säga Dahlman till Lingo, och han blev helt galen, hoppade runt och skällde och stirrade på dörren^^
Han saknar också min pojkvän ^^

Mm, nu måste jag sova lite, har börjat "se drömmar" igen.
Berättar om dem en annan gång, det är komplicerat.

Bye Sötnosar!

/Biz

Kommentarer
Postat av: L.J

vad söta ni e tillsammans :3

2009-11-06 @ 06:54:51
Postat av: Biz

L.J: Naws^^

2009-11-06 @ 10:14:36
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: The Dahlman

Nawwww...bea jag saknar dig sjukt mycket med och skälvklart så saknar jag min goda vän lingo med.



Jag älskar dig bea !!!!!



puss

2009-11-07 @ 05:37:53
Postat av: Biz

The Dahlman: Aw...Miss u sweety

2009-11-07 @ 12:46:25
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0