Önskedrömmen slog in!

Inatt var jag så sugen på Tortillias!
Jag kunde inte sova och blev bara mer och mer hungrig när jag tänkte på det...
Så jag var tvungen att gå upp och äta jordgubbskräm.
Men nyss när jag skalade grönsakerna som skulle vara till maten så fick jag reda på något underbart:
Tortillias! Yes!
Så, för att fira att jag fick det jag längtade efter mest av allt på hela jorden (typ) så känner jag att jag måste visa er lite bilder på saker som är gröna.
Enjoy.

Lingo älskar gurka.

Sallad tycker han lite mindre om.

/Biz

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Ok, jaa jag får väl berätta det snart , när vi träffas.

2009-11-04 @ 20:49:50
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: Dahlman

Jag vill gå upp sent på natten och äta mat med dig

2009-11-05 @ 03:00:38
Postat av: Biz

Dahlman: Eeeh stalker

2009-11-05 @ 08:23:45
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0