Långt Inlägg!

Nu har jag varit i Sthlm i helgen och träffat Petra med Micke, och där mös vi till filmerna 9 och Boys Don't Cry.
Dagen därpå var det HALOWEEN och då klädde vi upp oss lite extra ;3

Min vackra pojkvän X3


Det här var jag :D Haha man ser inte vad jag har på mig, men det är en röd och svart klänning. Köpte den på Hörby Marknad för 150 kr.


Och här är Petra :3 Hon hade en klänning liknande min, men grön och svart, och ett par väldigt snygga "wolf"-linser som hon köpte av min Micke ^^


Några Japaner med massor av kameror fotograferade Dahlman :D

Efter att vi hade lämnat Petra stack vi till Andersson och träffade Mackan och Danne.
Vi kollade på VÄLDIGT dåliga skräckfilmer, till exempel Last of the Living, en "Skräck-komedi".
Ja, se den och få ett gott skratt ;D
När Micke och jag gick och la oss hörde vi de andra skåla minst fem gånger. En gång för Vänner, en gång för att en av dem kunde säga en hel mening utan att säga fel XD

HAPPY HALOWEEN

/Biz

Kommentarer
Postat av: Jesper

Din boyfriend är läskig! men trevligt dock :)

2009-11-02 @ 21:05:57
URL: http://lickinlollipop.blogg.se/
Postat av: Biz

Jesper: Haha ja du skulle bara veeta XD

2009-11-02 @ 21:23:46
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0