Hauru No Ugoku Shiro

Eller som den heter på svenska, Det levande slottet.
Tydligen var den köpt på Hemköp för 29 kronor, ett tips till alla Anime/Ghibli-fans :3
Lika vacker att se två gånger, Ghibli är fantastiska :3
Och som ni ser på bilden, har jag fått en almanacka 2010 med Hello Kitty på, och bilderna är sååå söta!
Men jag tänker bara visa er dem när de nya månaderna kommer.
Med andra ord, håll er till Januari eller köp den själva ;)

Nu måste jag läsa på lite matte, och imorgon ska jag till Sthlm. Så tyvärr kommer jag inte att kunna blogga förrän på Söndag igen, men jag försöker skriva något imorgon bitti :)

/Biz

Kommentarer
Postat av: Dahlman

coolt att din mamma visste att det va en ghibli film och jag älskar almenackan ^^

2009-10-30 @ 03:06:12
Postat av: Biz

Dahlman: Jag med ;D

2009-11-01 @ 17:31:56
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Jesper

Åh jag vill också ha en almanacka, dock inte med HelloKitty. ta det inte personligt :3

2009-11-02 @ 21:04:48
URL: http://lickinlollipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0