Min valentin

Spenderade helgen med vänner - slår aldrig fel!
Först ut att bli bombarderad av Dahlman och mig var Andersson, där vi kollade på skumma videoklipp och åt massor god mat.
Den andra var den söta flickan på bilden nedanför. Vi bestämde oss för att gå till Cocoo och se Foki.

Så här såg kön ut. Efter att ha noterat att kön liksom inte rörde sig åt rätt riktning bestämde vi oss för att det inte var värt det och att skridskor lät mycket roligare.
(Polisen kom dit :P)

Dahlman så söt kunde inte åka skridskor, så jag försökte lära honom^^ Jätteduktig tycker jag! *Tumme upp!*

Vid sidan fanns massor av isskulpturer som var jättevackra! Ormar, fjärilar osv :)

Mot slutet hade Dahlman och jag mycket svårt att se vems packning som var vems... :P



Happy Valentine!
Hoppas att er Alla hjärtans dag var lika bra/ bättre än min^^

/Biz

Kommentarer
Postat av: Petra

Kallt, hungrig, otrloigt trött. Men ändå väldigt glad ^^. Fick vara med mina undebara vänner, min pojkvän ville glömma allt som varit, vi blev sams. Och ja fick ett väldigt fint minne.

En jättebra alla hjärtans dag! <3

2010-02-15 @ 10:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0