Stök, stök, stök...

Som sagt, jag har hamstrat en hel del för att lägga i min brudkista till jag flyttar hemifrån!
Min mamma är mer exalterad över den idén än jag och har köpt mer än hälften av alla sakerna :P
En brudkista är en sak man hade förr, där flickorna gjorde saker och la ner i kistan för att ha till de gifte sig :)
Men jag kommer plocka fram allt när jag bara flyttar hemifrån ;D *Tror dock inte allt får plats i en kista...*
Vi har en kista som jag fick av min far, en grön gammal som stod i vedboden. Den ska inom en snar framtid bli ommålad till färgen vit och rosa, precis som jag vill ha den :D
Här nedanför kommer lite bilder på hur mitt rums golv ser ut samt små favoriter^^

Oj då, jag kommer inte fram till min garderob T_T

Massa fina saker till jag flyttar^^
Shackbrädet har min pappa gjort när han var liten, ett perfekt underlägg till något ellerhur? :)

Miljoner vackra servetter min mamma har köpt på extrapris, "För din brudkista så klart!" :3

En snygg spegel hittad på secondhand, jättebra skick och jättesöt^^

De här lilla setet, med en kopp, ett djupfat och en tallrik med små hus på fick jag av mamma när jag var liten.
tyckte jag inte om dem, men nu när jag plockade fram dem passar de så bra in i min stil, de är så söta^^
*Ursäkta blixten, men man såg ingenting annars T_T*

Och här är mina älskade roskoppar, införskaffade på secondhand (ofc).
Så vackra! Älskar dem *w*

Ja så här ser det alltså ut för tillfället, och fler saker blir det nog^^
Jag kommer iallafall inte behöva oroa mig så mycket för saker när jag flyttar, eller vad tror ni?

/Biz

Kommentarer
Postat av: kusin Elin

Gud så söta saker!!

2010-02-04 @ 17:46:06
URL: http://kungenslillapiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0