Mardrömsmorgon

Vilken hemsk mardrömsmorgon. Den värsta morgonen jag har varit med om på sjukt länge. Jag vill aldrig vara med om det igen.
Först vaknade jag kvart över sex (en kvart tidigare då jag skulle till bussen idag) och mötte en mor som sa att jag började ju senare idag så jag kunde gå tillbaka och sova. Toppen. Det var lite svårt men det gick efter en stund.

Sen drömde jag att jag var försenad, att jag vaknade när det var en kvart kvar till bussen gick, och jag blev mer och mer försenad.

Så jag vaknade av att jag satte mig upp i sängen, genomstressad, tittar på klockan och märker att den är sju, och tror fortfarande att det är en tidig dag! Alltså en kvart kvar till bussen går XD
Så jag sprang upp och sa SHIT SHIT SHIT upprepade gånger, slängde på mig kläderna, sminkade mig inte, tänkte gå till ytterkläderna då Bertil frågar om jag inte kunde sova längre?
"Jag är ju försenad!!!" sa jag jättestressad, då han säger att det är en och en halv timma kvar till bussen går.
Alldeles för pigg för att somna om, så jag tittade på tv och fick sedan skjuts till bussen.

Så drömmar kan ställa till det...
/Biz

Kommentarer
Postat av: jossan

Min förra katt sov också jätte mycket i handfatet, den som är kvar nu är bara knäpp och sover på dom mest konstigaste ställena :D

2010-01-14 @ 22:46:07
URL: http://myrtle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0