Sthlm it is

Idag var kort. Ingen Japanska och ingen Engelska, endast Gymnastiken.
Ska sedan till STHLM :3
Har verkligen saknat mig pojkvän. Sist jag träffade honom var tre veckor innan jullovet.
Men har man klarat av 2 år så klarar man av någon månad eller två ;)
Så in till sthlm, inhandla nya MLP förmodligen :P

Som ni antagligen förstår så kommer jag inte kunna sitta vid datorn så mycket, mest gosa och shoppa, så:
Händer det något kul hemma hos er, eller vart ska ni ta vägen?

Svara nu så att jag har något att läsa när jag är tillbaka ;)


/Biz

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jag med :D

tack <3

2010-01-15 @ 16:02:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0