Bildbomb!



Räkan heter denna pyttelilla katten. Räkans andra kullmedlemar är dubbelt så stora som honom. Så liten^^



Veckan som gick fyllde faster och hennes man år, och min kusin gjorde tårtor. Den lilla gröna figuren på toppen är gjord av mig. Marsipan och choklad.



Närbild :) Blumaroo från neopets.




Hallonmousse-tårta.



Jordgubbstårtan.


Jag har inte mycket tid över till bloggen då mycket händer pga det är sommarlov! :D Men bilder och så vidare kommer upp så ofta jag hinner.
/Biz

Kommentarer
Postat av: Marika, Totoro & Dollie

Va fin!! Jag tänkte faktiskt Neopets innan jag såg bilden längre mer :D



Det var superlänge sedan jag spelade Neopets kom jag just på... det var kul :)

2010-07-23 @ 12:24:26
URL: http://iloveto.blogg.se/
Postat av: pelle

Neopets? was is das?



hahahah, du... schysst dans där du! xD

2010-07-23 @ 22:11:07
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0