Boda Borg och barnpassning

Hej alla! Är nu hemma hos Helena och Jocke, min låtsaspappas dotter :)
Vi har nyss kommit hem efter en utflykt till Oxelösund där vi passade på att åka till Boda Borg med barnen, och det är alltid lika kul, även om vi inte lyckades klara någon :P
Mot slutet (2 timmar senare) började jag bli trött och barnen hade bara börjat, så vi lyckades hitta en liten tjej som inte fick vara med de andra i hennes grupp, som fick joina våran! Då passade jag på att vila lite.
Fick även en t-tröja av Helena som tack där det stod "Trust me, I did my best!" på.
Bilder kommer i slutet av helgen, nu har jag inte tillgång till min kamerasladd.

Snart Melodifestivalen!
Ska ni kolla?

/Biz

Kommentarer
Postat av: Filippa

vem hejar du på då? :)

2010-03-13 @ 19:34:29
URL: http://citronkola.blogg.se/
Postat av: Tilda

sv: Tack, va glad jag blir att du gillart :D

2010-03-13 @ 23:21:37
URL: http://sweetstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0