Mina favoriter i Eurovision Song Contest

Eurovision Song Contest är en av mina favoritprogram. Ofta brukar jag vara hos någon vän, eller samla familjen runt tv:n och äta oss småtjocka på godis samt dansa. Detta inlägg tänker jag tillägna mina personliga favoritbidrag, den absoluta favoritlåten längst upp!

Vi börjar med Playing With Fire från Rumänien. En låt som fastnade i huvudet direkt och med en jättebra början. Visst håller ni med?


Min andra favorit kommer från Tyskland, som knep förstaplatsen i tävlingen. Härlig låt, awesome röst!


Favorit nummer tre innehåller en Robot som ser ut att skära sig själv i armen, lite läskigt, men en helt underbar låt!


Fjärdeplatsen går till Ukrainas bidrag, Sweet people. Rysningar - Ja. Hennes klädval är lite udda.. Eller nej, jag tycker att hon borde ha gjort något klädval iallafall :P


Och detta avslutar min egna Eurovision-lista.
Håller ni med mig? Vilken är din favorit av bidragen ikväll?
Och framför allt: Vann rätt låt?
/Biz

Kommentarer
Postat av: Louise

Min favorit var Tyskland först iallafall, sen gillade jag de två sista du lade in här också :)

Alla dem var unika på sitt sätt ^^

2010-05-30 @ 14:11:27
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden!

azerbadijan :D

2010-05-31 @ 20:12:49
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0