Dagens outfit - the wierd version

Och här kommer den utlovade dagens outfit :D (Liksom, ingen bryr sig, men vi låter henne hållas.)
Alternativa dagens outfit-bilder, men iallafall. Ni får se några bilder med mig och min kompis också här under:

Oooops!


AHAHAH kanske lite mer än bara vänner...? ;D


Grrrrr....


Och så får ni väl en klassisk outfitbild också. Lite ego så där.
Iallafall;
Rosa linne: Min kusin
Lila tröja: Second hand
Shorts: Barnavdelningen på Kappahl (?)
Strumpor: Lidl
Smycken: Fått och gjort själv.

/Biz

Kommentarer
Postat av: ANgel

Din lugg är inte rosa längre :(

2011-04-13 @ 14:34:59
Postat av: Biz

Nej, det tvättas ur D: Men jag ska fixa mer färg sen.^^

2011-04-13 @ 14:51:21
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: The D

söt du är ^^ , ser bra ut

2011-04-13 @ 17:37:05
Postat av: ChillJohan

Haha första bilden är SÅ cool :D Älskar idén! Häftigt att få se ditt angryface också, jag skulle inte mucka med dig i en mörk gränd liksom ;D

2011-04-13 @ 22:00:44
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0