Den får man väl inte prova... Eller?

Nu på slutet av helgen stack Dahlman och jag till en slags nytt/secondhandaffär med lite antika kläder och annorlunda vintagestil. Den heter Beyond Retro, och har härmed officiellt blivit utnämnd till Biz favoritaffär!
Och där fanns min drömklänning som jag bara trodde existerade i min fantasi.
En bröllopsklänning med allt en Bea kan önska: Äldre spets, rosa rosor, hög halskrage, puffade ärmar med knäppen vid handleden... Och min storlek :D
Jag fick prova den efter att jag hade sagt min replik som är detta inläggets rubrik.
Tog bilder med min mobilkamera, ursäkta kvalitén...

Det som syns på bilden till höger längst ner till vänster är Dahlmans sko. (Ni vet, han med extrem otur) X3

Jag är nog världens lyckligaste flicka nu :3
Den kostar 945 kr, och jag vet varken ut eller in!
Jag har inte råd!
Plånboken (Pojkvännen) har inte heller råd!
Oh, what to do?

/Biz

Kommentarer
Postat av: Pappa

mmmm, hur mycket önskar du dej den?

2009-12-06 @ 23:05:54
Postat av: Biz

Pappa: SJUKT mycket! Haha XD Men inga planer än för giftermål, bara mitt vill-habegär :)

2009-12-06 @ 23:13:29
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Önska dig den i julklapp då!

Kramsis sys!

2009-12-07 @ 09:46:56
Postat av: Biz

Angelica: Haha ja XD

2009-12-07 @ 09:56:43
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0