Ystad med syskonen

Hej och förlåt alla härliga människor, har varit iväg, som jag har skrivit innan, på lite kvalitétstid med syskonen, och det är inte ofta!
Tyvärr kommer det inte att bli så mycket oftare :/
Min far flyttar till Thailand, för alltid.
Min bror flyttar till Österrike till sin flickvän, om det fungerar kommer han stanna där också för alltid.
Min syster är 19, får jobb lite här och var och kommer flytta rundor hon med.
Med andra ord: Detta lovet, sen kanske nästa sommar ses vi allihop igen.
Vi har iallafall delat upp foton bland oss, fått lite nostalgikänslor över ett hus alla tre älskade osv.

Nu är jag alldeles för deppig, så därför drar vi ett streck (haha) och skriver om det roliga som hänt idag :)
Vår bror tog med oss till Ystad där vi sprang runt i affärer, åt på Max, letade efter rosa hårfärg. Fanns ingenstans.
Så, istället för att få rosa hårfärg som julklapp av bror, fick jag en My Little Pony :P (Den stora på bilden)

Jag vet vad vissa tänker: "Meh hallå, hon är 17 år, barnrumpa." Och ja, jag är barnslig, men jag mår så bra av det så det är inte klokt! Tänk er en vuxen Biz! Hela personligheten borta och en olycklig Biz. Till sinnet är jag nu 13^^

Btw, tänkte visa er två söta saker jag hittade på Åhléns(?) där vi också hittade MLP:n. *
Söta koppar med rosor på, både utanpå och innuti. Ca 60 kr st.

Servetter med diverse bakelser på, tyckte det var en söt idé :3

(*MLP står för My Little Pony)
/Biz

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: tack, du är snäll du :)

2009-12-28 @ 00:25:01
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: filippa

åh jag älskar MLP _ så söta!

2009-12-28 @ 21:38:53
URL: http://cutedonut.blogg.se/
Postat av: Bunny

Åh! My Little Ponyiesarna (haha vilket ord!) var jätte söta :D

Gillar när folk står för sin personlighet :D

Kram från Bunny!



Din blogg är förresten väldigt söt ^^

2009-12-29 @ 17:51:12
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0