Pizza med Tomten och Frida.

Idag gick Frida och jag på date på pizzeria Kebab House i stan, och medan vi satt där kollade vi på affären mitt emot.
Det är en myntaffär, och mina kompisar och jag har alltid skämtat om att den vithåriga killen som jobbar där är tomten!
Men nyfiken som Frida är, sprang hon till honom och frågade om han var tomten X3
Vet ni vad han sa? "Ja det är jag."
:D:D:D:D:D:D
Jag visste det!!!
Om sommaren ungefär brukar han raka av sig skägget, och vi tror att det är för att det ska hinna växa till lagom längd till nästa år :)
Tomten finns i Sördermanland!

/Biz

Kommentarer
Postat av: Issa

Det ska jag berätta för Paul, då blir han lycklig! XD ^w^

2009-11-26 @ 20:34:10
Postat av: Biz

Issa: Ja gör det X3

2009-11-26 @ 20:42:46
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Lilly

men bea va e de med dig?.... PAPPA är tomten.. o de vet du ju -.-

2009-11-27 @ 16:14:41
Postat av: Biz

Lilly: Jaaa jag vet, men jag tror att det finns tre miljoner tomtar, hur skulle han annars kunna hinna???

2009-11-29 @ 17:46:11
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0