Tandläkaren

Var hos tandläkaren idag, så där passande precis hela lunchen, och fick mina tänder kollade.
Hon frågade igen om jag hade funderat över tandställning ^,..,^ Nej tack, vampyrtänder är något jag tycker är snyggt!
Sedan kom en av de mest obehagliga upplevelser jag någonsin har varit med om...
Hon började skrapa bort tandsten från insidan av tanden.
Det kändes som om hon röck bort tänderna och knastret kändes i hela kroppen, USCH vad obehagligt!
Så jag knep ihop ögonen, höll mig fast i stolen hårt och vred benen till en knut (typ).
Inget jag vill göra frivilligt, om man säger så :P

Finns det något obehagligare?

/Biz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns EN värre sak....borra!O_O Läskigt!!!!!

2010-01-11 @ 22:02:50
Postat av: Pappaappa

..att få en bedövningsspruta hos tandis kanske....

2010-01-12 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0