Garn är fantastiskt

I förregår hände någonting fantastiskt!
Jag har lärt mig att virka :)
Jag är verkligen inte den typen som har tålamod att sitta om och om igen med någonting sjukt pilligt, speciellt inte att lära mig pilliga saker, det är väldigt jobbigt!
Men jag satte mig ner, min mamma visade mig hur jag skulle hålla, och nu har jag redan gjort skosnören, hårflätor och håller på med en halsduk (eller en filt, beror på hur mycket jag orkar) i garn!
Jag är faktiskt lite stolt över mig själv :P

Jag hittade lite bilder på tumblr.com, hoppas att ni finner dem lika inspirerande som jag gör, om inte annat är de väldigt vackra :)


/Biz

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va mysigt! Det är sååå fint när man kan, mitt blir typ som fisknät -.-'

2011-01-28 @ 22:15:23
Postat av: ChillJohan

Ihihi duktig tjej! fett coolt att kunna virka, man kan göra så mycket fint :D jag tror att speciellt du skulle kunna göra mycket gulliga saker :) ÄLSKAR TRÄDET<3

2011-01-28 @ 22:17:32
URL: http://johandenlille.blogg.se/
Postat av: ChillJohan

Svaar: Hehe taack! :DD Asså ja, jag använder ju hårspary och vax nästan hela tiden nu, men det är de gamla på jobbet som tycker jag ser ovårdad ut i håret och då funderar jag på om jag ska strunta i att styla håret, när jag ska till jobbet ;) Fast det ser så wierd ut då xD haha

Puss på dig söta Bea<3

2011-01-28 @ 22:20:33
URL: http://johandenlille.blogg.se/
Postat av: Nea

träd utsmyckningen var ju bara underbart mysig! Synd att vi inte har mer sådant i sverige...Härlig Gatukonst :)

2011-02-02 @ 13:07:07
URL: http://lillskiit.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0