Människor som inspirerar mig: Triplesix

Hej kära bloggläsare! Jag har planer på att börja med en ny kategori, men det får vi se hur långt jag orkar :P
Människor som inspirerar mig är iallafall temat. Den första människan är.... TRIPLESIX!!

Bodil the Specialcat visade denna kvinna för mig igår. Miranda Edwards, aka Triplesix. Hon är så cool i sin stil, och hon passar verkligen i nästan allt! Iallafall, here's the pictures:



Hon har en egen hemsida, triplesixhair.com där hon säljer egengjorda dread falls, dvs löshår i dreadsform som hon har på de första bilderna i inlägget. Hon har även en tutorial där hon visar hur man sätter i dreads:en. (Länk till tutorial)

Känn er inspirerade :)
/Biz

Kommentarer
Postat av: ChillJohan

Cool brud! Undrar hur lång tid hon tar på morgonen att fixa sig ;) favoriter: Gula-glasögon-bilden och blooouud-bilden!

2011-03-31 @ 16:33:05
URL: http://johandenlille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0