Allt ni inte visste om min bror!

Har nu varit på stan med min bror och min far, letat efter rosa hårfärg men sådant hade ingen alls i Hörby :/
Så, Ystad nästa!
Nu sitter jag och svarar på massa kommentarer som gör mig glad :)
I natt drömde jag om massa hemska saker som lät läskigt (Rektorn, monster, ni vet) och kom på när jag vaknade att skurken egentligen är en värmefläkt som går igång varje kvart. Hurra!
Vi har ätit stuvade mackaroner, Pappas så klart, och det är min absoluta favoriträtt! Pappa gör dem på ett speciellt pappavis, förstår ni! ^^,
Nu kommer vi snart att kolla på en film, tror jag, min bror försvann...

Lite om min bror:
Han säger mjau ofta
Utövar sina ninja och boxningskills på sin far och sina småsyskon
Slickar på ens bestick
Slickar en på kinden
Säger att man är en Jude ofta
Har varit svensk mästare i Taikwondo(?)
Om man säger att det är en bra film säger han "Du är en film."
Älskar katter och tänker dra till Österrike till sin flickvän efter att ha firat den allra sista julen med hela familjen *gråt*

Jepp, det var min bror. Nu ska jag leta reda på honom.
/Biz

Kommentarer
Postat av: Huyen

jag vill oxå ha en sån bror :-O

2009-12-22 @ 21:18:11
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Åh, vill du att jag ska blogga om rosa hårfärg?

Jag har provat några olika och har tips på sidor osv? n_n

2009-12-23 @ 15:30:19
URL: http://sagovasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0