Dagen efter jul

Nu har vi kommit hem efter 75-kronorsjulen.
Och vad sjutton är det kanske ni undrar?
Jo, då måste alla (som orkar) köpa ett paket för 75 kronor, och sedan börjar man dela ut mellan varandra, byta, sno och så vidare.
Det slutade bra för mig. I början var det toppen, sen var det mindre okej, men nu är det bra, eftersom att jag fick tag på en liten byrå i Shabby Chic-stil, sliten och vit-grå i färgen.
Jag var nog den lyckligaste flickan i hela Skåneland till jag märkte det sista paketet.
En badrumshängare i plåt, gammeldags tryck med rosor, sliten, porslinknoppar osv. *Avund*
Men hey, det matchade med deras inredning, tjejen blev jätteglad och pratade om att de hade letat efter hängare.
Då tyckte jag att min present var helt okej på slutet :)

Så efter att ha brottats lite med min bror (han gör ninjaskills på mig, jag försöker sparka honom, han välter omkull mig, trycker sin fot på mitt nylle osv) så åkte vi hem, alla nöjda :)

Innan vi åkte stannade jag en stund hemma hos Lilly, som laddat ner My Little Ponyfilmer för min skull :3
*Så glad*
/Biz

Kommentarer
Postat av: Dahlman

http://www.youtube.com/watch?v=MEmEN8PFsgI

2009-12-25 @ 23:09:31
Postat av: din framtida man ^^ - pjo

http://www.youtube.com/watch?v=76dOBfP3m5E&feature=rec-LGOUT-farside_rn-6r-2-HM

2009-12-25 @ 23:11:17
Postat av: Matilda

god jul på dig med :)

Julen blev faktiskt bättre än förväntat iår

2009-12-25 @ 23:32:49
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Tiiradam (film & foto)

Haha du skrev i ett tidigare inlägg att du hade varit vaken mellan tio och tolv.. ´Hahah! Jag gick upp halv åtta (ja, på morgonen...) och gick och lade mig nånstans runt tolv... Och idag var jag tvungen att gå upp vid nio.. Hårt liv runt jul iår..



Sv: Jo en rätt så bra jul =) Den gick lite försnabbt över.. Vi var mer än vanligt och hade detmycket trevligt =)

Din jul då?

2009-12-25 @ 23:39:44
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: Dahlman

Hur många ponny filmer finns det ?

2009-12-29 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0