JAG ÄR TILLBAKA! :D

Nu har jag varit i STHLM hela helgen och har tyvärr inte haft bra tillgång till internet för att blogga.
Och jag har kommit fram till att man kan få abstinens utan att blogga ;)
Nu ska jag kolla igenom alla som har anmält sig till veckans blogg, sen ska jag utse en vinnare...
Och det första jag gör imorgon blir att skriva vem/vilka det är!
*Allt för att göra er frustrerande och få er att vänta ;)*
Jag har sååå mycket att berätta, och jag är sååå hungrig, så jag tror att jag prioriterar min mage först.
Sen blir det bröllopsklänningar och hattar med mera! :D

/Biz

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar; nope det har jag inte :( men skulle gärna vilja ha en för dom är ju så mysiga :D

2009-12-06 @ 20:10:14
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Sv: Nä, då har jag ingen aning om vem det är ;)

2009-12-06 @ 21:29:29
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0