Josefin, världens bästaste människa!

Efter att jag hade lämnats av Matte och Linne (De som jag kollade på fiskar och kaniner med) Träffade jag Josefin :3
Vi firade vår 10-årsdag genom att först gå på bio och se på Fame (Som är en sjukt bra film, vi fattar inte hur man inte kan ha gjort reklam för den) Och det var bara vi i salongen! :O
Sedan gick vi till City Asien och åt friterade räkor med sötsur sås och till efterrätt friterad banan och glass.
Och gissa vad? Ingen var där heller utom vi X3
Mitt i maten kom servitören och pratade jättemycket med oss, och var jättetrevlig.
Och det slutade med att vi bytte msn med varandra och ska hålla kontakten :D
Dagen gick mot sitt slut och klockan var 21.30 när jag åkte hem, därför bara ett blogginlägg den dagen.

På bilden ser ni Josefins söta hund Genshiro som är en Shiba.
Söt eller hur? :D

/Biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0