Kunden har (inte alltid) rätt

Haha sitter fortfarande och kollar igenom sidan med konstiga kunderfarenheter, och hittade ännu en som jag älskar XD


För en massa år sedan sommarjobbade jag i en kiosk på Smögen.
En medelålders herre kommer fram till luckan en otroligt varm sommardag och säger något helt obegripligt.

Jag: Ursäkta?
Kunden, nu lite irriterad : *Återigen något obegripligt*
Jag: Do you speak english?
Kunden, nu högröd i ansiktet skriker på grov skånska: Men for helvitte, jag ska ha en Coca Cola!

Jag hör min kollega vråla av skratt medan han kastar sig in på lagret och jag expedierar kunden samtidigt som jag kämpar för att hålla mig för skratt samtidigt som jag hör ett hysteriskt skratt inifrån lagret.

Kunden har (inte alltid) rätt

/Biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0