Sjuksyster

Idag fortsätter sjuklingen att hosta och nysa.
Har så tråkigt, det finna ingenting att göra mitt ute på landet ensam i huset när man är sjuk liksom XD
Men men, kollar runt på bloggarna jag följer mest, och funderar på att göra en lista på mina fem favoriter senare...
Eller tio ;D
Jag är lite besviken på mig själv också, varje gång jag känner mig lite småkrasslig försöker jag ändå att ta mig till skolan, för det är verkligen roligare i skolan än hemma!
Bra lärare, bästa klassen, askul lektioner. (Oftast.)
Så jag är lite sur på min hosta för att vi håller på med våran kortlek på bilden, och vi är på det stadiet att vi plastar in dem nu! Och det är kul :)
Jaja, lycka till kära Bildesteter!

/Biz

Kommentarer
Postat av: simone

Se en massa film, det älskar jag :D

2009-12-08 @ 11:39:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0