Skåneland!

Sammanfattning igår
Yes yes, nu är jag i Skåne och jag "arrivade"(Ja det är ett ord) igår efter 50 minuters försening!
Till min grova förvåning upptäckte jag att min bror hämtade upp mig, höll på att gå förbi honom då jag var helt bergsäker på att han var i Asien iallafall ett år till. Glad chock!
Vi stack och åt pizza, min bror slickade på mina bestick och smetade av hans pizzasås på min pizza med hans gaffel...
Har faktiskt saknat det där XD
När vi kom hemåt stannade vi till hos min kusin Lilly och där stannade jag för natten.
Där hade dessutom en liten ny tillfällig familjemedlem kommit :)
Hon heter Sora och är en amstaff, bara några månader gammal^^

Detta är den bästa bilden jag fick på henne, jäklar vad hon springer rundor!
Lilly och jag kollade på snygga killar och flickor och sedan kollade vi på Benjamin Button-filmen som var bra, men långtradig. Vi tittade lite då och då tillslut. Men den var bra, om man orkar sitta så länge :P
Yes, detta var vad som hände igår, kunde inte blogga då min dator var i en stora väskan och min far tog den med sig, var alldeles för trött också. Men nu är jag tillbaka!

/Biz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nejdå! du är hur söt som helst och fin blogg ju! tack ska du haa :) kramar

2009-12-21 @ 16:30:02
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0