Barnvakt!

Jag ber om ursäkt, har varit hemma hos min skyddsängel sedan grundskolan, Cornelia, och hjälpt till att passa hennes lillasystrar Olivia (13 mån) och Agnes (3.5 år). Första gången jag har kört en äkta barnvagn med en äkta unge i :D
Därför har jag inte varit på bloggen tyvärr, ingen dator med mig.
Agnes är nog den finurligaste ungen jag vet, och jag har lite roliga citat från henne :)
"Gästen (Jag) har du träffat min kusin?"
"Nej?"
"Då borde du ta och göra det."

Jag återvänder med fler berättelser senare ikväll, nu blir det glass med mammagjord kolasås :)

/Biz

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A - Veckans blogg

sv: whaat? nej, sommaren är bäst ju! :D

2009-11-29 @ 16:54:07
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0