Film/Spelkväll!

Har inte varit aktiv då jag har varit på film och spelkväll hos Matrix!
Och där medverkade också Bodil, Fritz, Jesper, Erika och Johan.
För första gången har jag sett Transformers, och den var AWESOME!
Spel som spelades var Halo 3, Lucidity, Starwars och Castlecrushers(?).
Lucidity var väldigt speciell, då det var ett amerikanskt 2D-spel med introlåten Byssanlull :O
Så sött spel!!!
Mestadels flum hela Lördagen^^
Och idag har mamma, jag och Bertil varit och ätit på Choy's Garden i Nyköping, en Kinarestaurang som har så underbart god mat!
Det jag beställde var friterade räkor i sötsur sås och till efterrätt friterad banan med glass och sirap.
Det kändes bokstavligt som om det smälte i munnen!
Värt att prova minst en gång :)
Nu sitter jag och kollar på Serial Experiments Lain, och det är en väldigt bra anime för äldre publik, även om jag brukar gilla anime för barn :3

Hoppas att ni har haft det minst lika kul som jag har haft det^^
/Biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0