Min Samling :)

Jag samlar också, på dockor :)
Tänkte visa er bilder på dem.

Den lilla rödhåriga med grön klänning köpte min mamma för att hon är lite svag för saker som inte riktigt är perfekta. Hon hade åkt i golvet och har därför ett "ärr" i ansiktet.

Den med glasögon fick jag av min bror Andreas en gång när jag fyllde år :D

Den stora med rosa klänning.
Min pojkvän och jag såg den i en second hand i Nyköping för 120 kr.
Jag ville ha den, men ville samtidigt behålla mina pengar för annat, och då köpte han den till mig :)
Pjo pjopjo pjo


Den blonda dockan längst bak köpte min mamma till mig när jag var 3 år gammal, för att hon tyckte att den liknade mig.
Men hon visste inte att jag skulle se precis ut så :D
Man ser inte min kjol, men den är väldigt lik hennes :)

/Biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0