Seriepanik!

Eller njä, men lite stressigt är det :P
Vi ska göra en serietidning i skolan till Öppet Hus, och min serie är klar!
Nästan.
Eller nja... Alla bilderna är klara, men jag har bara inte klistrat ihop dem ännu.
Här är två smakprov på mina bilder.
(Första gången jag använde raster, be gentle.)

Serien handlar om en flicka som gör en snögubbe, men den är så olycklig...

Sitter och bränner doftolja, och den jag köpte på Indiska doftar inte pepparkaka, utan glögg :)
Men det luktar också sjukt gott...
Åh, vad jag längtar till vintern!
Har längtat sen sommaren, jag vill ha den nu!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Du är SÅ duktig på att rita. Ska försöka komma på Öppet Hus så att jag får se hela serien, men är säker på att den är lika fin som teckningarna^^



Väldigt söt flicka (och snögubbe)

2009-11-09 @ 21:21:35
Postat av: Dahlman

FETT bra du är bea , Bara jag kunnde vara lika bra som du ^^

2009-11-11 @ 04:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0