Tjuvlyssnat.se

Tre stycken tjejer ~15 diskuterar var de ska praktisera någonstans i höst.
Tjej 1: Jag mejlade Fredrik Reinfeldt och frågade om jag fick praoa där, jag sa att jag var mycket intresserad av politik.
Tjej 2: Hur gick det då?
Tjej 1: Han sa att man inte kunde praoa hos han personligen. Men i riksdagen borde det gå…
"Men hallå, vad är riksdagen?" mejlade jag tillbaka.



2 tjejer och 2 killar (~15) sitter och tittar på fotbollsmatch. En av killarna tycker det är konstigt att den ena tjejen bara pratar med honom och inte med den andra killen.

Tjej 1: Mäh, vad ska jag säga till honom då?
Kille 1: Det är väl bara att starta en konversation om vad som helst.
Tjej 2 hugger snabbt: KONVERSATION? Hahaha, konSERVATION heter det! Haha…
Tjej 1: Juste! Konservation heter det!
Kille 1 (rodnar lite): Ameh, jag hade faktiskt IG i svenska…



Åh vad jag älskar den sidan X)

/Biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0