My Little Pony <(^^<)

Okej, jag erkänner.
Min mentala ålder är 13.
Jag beter mig som en trettonåring oftast och ÄLSKAR att gå in i tex BR och liknande.
Mina kläder är oftast ifrån barnavdelningar :)
Jag har alla Lassiefilmer som har gjorts utom en (Som var väldigt dålig)
Och jag älskar My Little Pony så mycket!
Min absoluta favorit-pony är Baby Cuddles. Henne har jag framme i hyllan^^
My Little Pony kan tex synas i min filmhylla, på min MP3, på min dator, pussel osv :3
Jag har bestämt att min första tatuering ska bli Baby Cuddles, som ska sitta på min höft.
Här är en bild på min dator.

(Ursäkta grynigheten)
/Biz

Kommentarer
Postat av: micke

nawwww...va söt du är bea ^^

jag älskar dig ^^

2009-10-27 @ 04:24:22
Postat av: Biz

Ajavjo

2009-10-27 @ 12:00:13
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0