Dagens Stumpan-äventyr

Har kommit fram till att det har blivit lite väl mycket kattinlägg på sista tiden, men så kan det vara ibland :)
Hoppas att ni inte suckar alldeles för mycket bara! ^w^


Mina hörlurar är i två delar!
Inatt efter att jag pratat klart med min pojkvän la jag mina telefonhörlurar under min kudde för att en viss sladd-galen katt inte skulle få tag på dem.
Ack så fel jag hade! På morgonen när jag skulle använda dem såg hag massor med bitmärken runt om där sladden var itu. Hurra.

Det är svårt att tänka sig att den här lilla ängeln skulle kunna göra något sånt, eller hur?
/Biz

Kommentarer
Postat av: Gunilla och Frasse

Det kan aldrig blir för många kattinlägg :-) Så himla gullig hon är!

2010-08-19 @ 13:21:46
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: M i c k A

nej men vilken liten sötnos :D

2010-08-22 @ 01:08:23
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0