Kaninmössa från C.U.M.

Hej alla, är nu tillbaka från sthlm till vårt hus mitt ute i ingenstans, och det känns bra :)
Men samtidigt känns det sjukt jobbigt.
Har somnat med min pojkvän i två nätter nu, och nu har jag endast mina gosedjur kvar.
De betyder mycket för mig, ställde upp som vänner när jag inte hade många, håller hemligheter (hoppas jag) osv, men de kan liksom inte ersätta värmen, kramarna och pussarna från en pojkvän. Oh well.
Jag har faktiskt köpt en mössa på C.U.M. i sthlm, som föll mig helt i smaken :3
Har ritat den mkt slarvigt i Photo Shop:

Det är en kanin med långa armar med inbyggda vantar i, eller så kan man använda dem som halsduk :3 Älskar den!
Visar bild på den imorgon, är så trött så att kameran verkar väga fem tusen kilo.
Köpte dessutom en julklapp till Petra, som var en kartong med Sylvanian Families, två figurer och över 35 småsaker till dem.
I början ville hon ha en mindre kartong, med en figur och femton bitar i.
Sen fick vi reda på att den lilla kartongen kostade ca 220 kr, och att den stora kostade 180 kr!
"Okej, då tar vi den med fler saker, två figurer och som kostar mindre, tack!" Sa jag till han i kassan. Hehe X)

Sängen verkar skrika på mig
, så jag måste lämna bloggandet för idag, känner jag.
Vi ses imorgon!
/Biz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0