Kvinnan Bakom Breven

Hej på er, nyss har jag sovit i en och en halv timme och duschat nästan lika länge :P (en kvart)
Iallafall, jag har fått träffa kvinnan bakom breven idag! Min brevvän befann sig i min stad och vi skulle på samma buss hem igen sen. Och jag är inte ett dugg besviken! Hon är jättetrevlig och har en ashäftig humor! :D
Vi gick runt och kollade vad min stad hade för spännande saker att erbjuda! (Lysande jätteblobbar, en mössa, lysande maskrosor, staty av fåglar som flyter på vattnet, trevligaste cafét som var proppfyllt osv.)

Tadaaah! ...Nej jag har inte tråkigt :P

/Biz

Kommentarer
Postat av: Mortenanneli

Sehr schon, gut gemacht

2011-03-03 @ 10:15:31
URL: http://mortenanneli.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0