Burk i en burk i en burk, samt andra fynd

Favoritaffär: Secondhand!! Där finns min stil, och där hittar jag ibland även saker som jag samlar på, till exempel plåtburkar. När jag flyttar hemifrån vill jag inte stå tomhänt, utan jag samlar på mig saker redan nu som jag kan behöva i framtiden!
Jag riktar in mig speciellt på förvaring, och vem kan motstå de här underbara burkarna? De satt i varandra när jag köpte dem och kostade 10 kr. (Självklart diskade jag ur dem när jag kom hem, liksom alla secondhandfynd.)


Hittade även denna plåtburken, med texten:
"Kings and Queens, or so 'tis written, love an enterprising kitten. Puss in boots"
Så söt :3

Även denna hittades, av min mor. Det är ett grytunderlägg med ett underbart tryck!! Så svag för klänningar och äldre motiv <3

/Biz

Kommentarer
Postat av: LouiseEleonora - Photos are my passion!

Gulliga saker! , Söta plåtburkar, gillar färgen på dem första och motivet också.. och den andra plåtburken är gullig, eller katterna på den är gulliga! :P ..

Smart att samla sånt nu, har också tänkt göra det typ köpa saker... fast inte såna saker.. :P

2010-06-21 @ 20:47:22
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag och min syster har varsin såndär burk och den tredje har våran mormor :)

2010-07-05 @ 18:38:11
URL: http://noalik.blogg.se/
Postat av: Theoaurora

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-12-15 @ 13:28:04
URL: http://theoaurora.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0