Hello Kittyprodukter in my heart!

Gick nyss igenom alla mina HK-produkter jag har köpt genom åren, och det var inte lite det!
Tänkte att jag skulle visa upp några stycken av alla grejer jag använder. HK-saker är min personliga favorit just på grund av dofterna och smaken! Det är alltid glada färger och det luktar/smakar alltid som godis eller frukt!
Allt på bilden (utom det babyrosa läppbalsamet som är köpt på Coop) är köpt på H&M.

Den senaste investeringen (haha) är det blå/turkosa nagellacket som är på rea och kostar 15 kr.

Vad tycker ni om Hello Kittyproduker?
/Biz

Kommentarer
Postat av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Sv; Jag vet inte om jag ska köpa någon av just dom, jag bara kollar ^^

2010-06-19 @ 09:35:01
URL: http://pinknation.se
Postat av: Anna o Lina

Vi älskar HK, har både dofter och nagellack från HM ^^)

2010-06-19 @ 13:28:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sthlmsisters

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0