Kul utan Dricka

I lördags hände någonting som jag aldrig trodde att jag skulle vara med om.
Jag gick på krogen för första gången!
I början ville jag bara hem, det var verkligen inte kul och jag tyckte bara att allt var en dålig idé, tills jag blev uppbjuden. Och det blev jag tre gånger under kvällen! Riktigt glad var jag och timmarna flög förbi!
Och kan ni tänka er, ingen alkohol var inblandad! Mycket stolt :)
Jag förberedde mig genom att våffla hela mitt meterlånga hår som tog nästan en timma. Helt i onödan! Det spöregnade på vägen dit och mitt hår blev platt som en pannkaka. Blä :P
På grund av ösregnet och av att jag dansade runt i de blöta kläderna åkte jag på en jobbig förkylning med huvudvärk och nysningar. Paraply står högst upp på listan nästa gång, absolut!


Jag och Stumpan önskar mina läsare många roliga utekvällar i höstmörkret!
Kom ihåg bara att man KAN ha roligt utan alkohol, det går verkligen! ;)

/Biz

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: tycker du? :P

Ja vi kanske är lika, har inte tänkt på det:P.



Var det inte läskigt att gå på krogen? Gick du ensam förresten eller hade du med dig nån ? :P

2010-09-03 @ 15:15:54
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0