Skosnören och aftonbladets gravid-stolar

Virkade nya skosnören igår, de gamla var helt trasiga och såg mycket använda ut :P
Tänkte bara visa er det. Så nu vet ni.


Förresten, det är första april idag. Jag hade tänkt att jag skulle ljuga ihop något riktigt kul till er, men kom fram till att jag skulle strunta i det. Men jag hittade däremot ett riktigt kul aprilskämt på aftonbladet idag!

Kul, eller hur? :P
Artikeln finns på den här länken: Aftonbladets aprilskämt.

Ha en härlig första april!

/Biz

Kommentarer
Postat av: Mli

nej va dum jag känner mig :p jag gick ju på de där när jag läste det i tidningen :p

2011-04-04 @ 14:06:07
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0