Männen i mitt liv

Bara för att Johan gjorde en sån här lista måste jag naturligtvis också göra det :P

Den snyggaste mannen i universum har vi här, Zachary Quinto, som spelar bland annat Spock i den nya Star Trek-filmen samt Sylar i tv-serien Heroes.


Antonio Banderas (när han var yngre), syns bland annat i en av mina favoritfilmer, The Mask of Zorro :)


(Vi börjar nu ana ett mönster i utseenden.)
Johnny Depp! Spelar bland annat Jack Sparrow i filmserien Pirates of the Caribbean.


Och nu bryter vi utseendemönstret med Vin Diesel, som är med i bland annat filmen The Pacifier.


Och självklart, min personliga favorit:
Mikael, min pojkvän :)


/Biz

Kommentarer
Postat av: ChillJohan

Okej mörka långhåriga män och vita skalliga biffar xD great mix! (de två sista bilderna är rätt lika, samma pose och så, vilket är lite kul ;D)

2011-02-19 @ 22:15:26
URL: http://johandenlille.blogg.se/
Postat av: the Dahlman

ninja kramar

2011-03-05 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0